من و همسر نازم

ساخت وبلاگ

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف

بهترين مشاور انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين مشاور انتخابات کشور

 


لطفا فيلم نکته هاي مهم مشاور انتخاباتي در اپارات https://www.aparat.com/v/xIv2J مشاهده فرماييد.


 

 

 

با مروري بر جريان تمامي انتخابات ها در تمامي جهان و با پيشرفت تکنولوزي بايد اذعان نمود که موفقيت در هر

انتخاباتي ديگر شانسي و اتفاقي و  بر اساس حدس و گمان نيست.

مازيار مير مدرس و مشاور بازار يابي سياسي  به شدت معتقد است در هر انتخاباتي در هر لايه اي در ايران پيرو

يک اصل مديريتي است.

روشها و تکنيکهاي قديمي در امر مبارزات انتخاباتي ديگر جواب گوي نسل جديد تفکر جديد و جامعه مترقي و رو به

رشد جديد نيست .

متاسفانه در اين عرصه کلاهبردار و شياد که خود را مشاور و مدرس انتخابات قلمداد مي کنند هم بسيار زياد است

امروزه استفاده از تکنيکهاي پيشرفته ذهنيت سازي و بحرانسازي و نظرسنجي يا طراحي و ايجاد پايگاه نظرسنجي

و تبيين مديريت و رهبري  پيشرفته بهمراه ذهنيت سازي و بحران سازي ترکيبي و ضد تبليغ  و همچنين برنامه‌ريزي

علمي و عملي تبليغات انتخاباتي مطابق با اخرين سرفصلهاي دول اروپايي و امريکايي.

بعنوان يک مشاور انتخاباتي که سه دهه همکاري با کانديداهاي محترم  انتخاباتي در لايه هاي مختلف کارکرده ام

به اين نتيجه رسيدم که اول مديريت و رهبري انگيزشي دوم برنامه ريزي استراتزيک و علمي و عملي و سوم تهيه

و تبيين يک نيروي واکنش سريع اموزش ديده و کاملا حرفه اي و کارازموده

مازيار مير به شدت معتقد است گام اول در اين راه خطير در نظر گرفتن طول مدت زمان است و گام دوم پيروزي در

انتخابات به مثابه يک دانشگاه علمي و عملي است که بايد اين مسير به صورت علمي و عملي طي شود و اينکه

پايان نامه را پس از ده سال تحصيلات اموز عالي با نمره خوب و عالي کسب کنيد.

ما در اين مسير با استخدام مشاور عالي رتبه و کار کشته به مهارتهاي تاکتيکي و تکنيکي و در نهايت افزايش

ضريب نفوذ شما را سايه گستر خواهيم نمود.


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات شوراي اسلامي شهر را مطالعه فرماييد.


اين مشاور انتخاباتي اذعان دارد که يک کانديداي حرفه اي و هوشمند به تمامي بخش هاي مختلف رقابت

انتخاباتي  هميشه نگاهي کاملا حرفه‌اي و تخصصي و علمي  بايد داشته  باشد

دکتر سيد مازيار مير با سه دهه سبقه فعاليت سياسي در احزاب گوناگون و سالها همراهي با هيات تبليغاتي

دولت هاي نهم و دهم و يازدهم و دوازدهم و همچنين بسياي از کانديداهاي مخترم و…..  با همکاري برخي از

اساتيد فن و مشاوران سياسي با سابقه با تبيين روشي متفاوت و منحصر بفرد قصد دارد به تمام کانديدهاي مختلف در هر سطح و هر منطقه اي از کشور ياري برساند

بهترين مشاوران انتخابات کشور


لطفا فيلم زبان بدن کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/yWcv6 مشاهده فرماييد.


 

محقق و مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور

بهترين مشاور انتخابات اصناف

يادداشت کوتاه از دکتر مازيار ميرمشاور انتخابات

 

بعنوان يک مشاور تخصصي انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي که احساس مي نمايم  امروز اين مقاله را براي خبر گذاري تيتر نيوز آماده نموده ايم که به بايدها و نبايدهاي يک مشاور انتخاباتي و بهترين  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

 

 


لطفا مقاله تحليل زبان بدن دوالد ترامپ را مطالعه فرماييد.


 

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود و

حتي بسيار بالاتر.

شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر و استان و کشوري

رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي

يهويي و يک شبه يا افرادمختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير

علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.


مشاور انتخاباتي پيشرفته


 

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از….. يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب

معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر…..

 

 

 مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخاباتي مازيار مير

 

بهترين مشاوران انتخاباتي پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.


 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاور,انتخابات,اصناف,در,سراسر,کشور, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 132 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 16:14

معرفي کتاب با چرا شروع کنيد

fuck_k6.jpg

«به دو روش مي‌توان بر رفتار انسان اثر گذاشت؛ مي‌توان کنترلش کرد و مي‌توان آن را القاء کرد.» -سايمون سينک

آيا تاکنون برايتان پيش‌آمده که بخواهيد پيشنهادتان را واضح بيان کنيد، مردم را به خريد محصولتان ترغيب کنيد، يا مسير کسب‌وکارتان را تعيين کنيد؟ اگر به هريک از اين سؤالات پاسخ بله داديد، اين کتاب براي شماست.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک، کتابي است که هر کارآفرين و صاحب کسب‌وکاري بايد آن را مطالعه کند. سايمون سينک در کتاب با چرا شروع کنيد به اهميت دانستن دليل شروع کار و به خاطر سپردن آن تا انتهاي مسير مي‌پردازد؛ چراکه پرسيدن اين سؤال که: اصلاً از ابتدا چرا شروع کردم؟ و به ياد داشتن پاسخ آن در طول تمام بالا‌وپايين‌هاي مسير اجازه‌ نمي‌دهد انگيزه‌تان کاهش يابد.

کتاب با چرا شروع کنيد اثر سايمون سينک با ترجمه‌ي عليرضا خاکساران به فارسي برگرداند شده و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است.

در ادامه درباره‌ي اين کتاب بيشتر مي‌خوانيم.

موضوع کتاب

شايد نويسندگان و سخنرانان بسياري درباره‌ي اهميت به ياد داشتن دليل و هدف در تمام‌مسير صحبت کرده باشند؛ سايمون سينک اما در کتاب با چرا شروع کنيد اين بحث را به نحوي کاملاً متفاوت و کامل‌تر از ديگران بيان مي‌کند.

طبق نوشته‌هاي سينک در کتاب با چرا شروع کنيد، بيشتر مديران از چه صحبت مي‌کنند و محصول و خدماتي را که بنا‌ است برايشان پول بياورد معرفي مي‌کنند؛ مديران ديگري هم هستند که حرف از چگونگي و مسيري که آن‌ها را از ديگران متمايز مي‌کند مي‌زنند، و تعداد بسيار اندکي از مديران نيز هستند که چراي کار خود را مي‌دانند و با چرا شروع مي‌کنند، و از دليل شکل‌گيري کسب‌وکارشان در وهله‌ي اول مي‌گويند.

با چرا شروع کردن کارهامان چيزي را به ما القا مي‌کند که چه فاقد آن تأثير است. اين به اين دليل است که چرا مستقيماً روي احساسات ما تأثير دارد، درحالي‌که چه منطقمان را درگير مي‌کند.

شما کدام را انتخاب مي‌کنيد؟

  • من حسابدار عمومي هستم (چه
  • من به ديگران کمک مي‌کنم با پس‌انداز پول براي ماليات، به استقلال مالي برسند (چرا و چگونه)

گزينه‌‌ي اول انتخاب امن‌تري به نظر مي‌آيد اما به همان اندازه خسته‌کننده است؛ درحالي‌که گزينه‌ي دوم ديگران را به سمت شما جذب مي‌کند.

اگر در معرفي خود و فروش از چه استفاده کنيد، بايد قيمت را ابزاري قرار دهيد تا تصميم مخاطب را به آنچه مطلوب شماست سوق دهيد؛ اين در حالي است که اگر بر جذب مشتري‌هايي تمرکز کنيد که چراي کار شما را مي‌دانند و به آن باور دارند،‌ اعتمادي ميان شما و مشتري شکل مي‌گيرد که به وفاداري ختم مي‌شود و هر مشتري شما را به ديگراني معرفي مي‌کند که خود در آينده از مشتريان وفادار شما خواهند شد.

چراي کار را چطور پيدا کنيم؟

تا اينجا مطمئناً متوجه اهميت چرا شده‌ايد. گرچه سايمون سينک در اين کتاب مستقيماً روش يافتن چرا را به مخاطب توضيح نمي‌دهد اما مثال‌هاي بسيار مفيدي مي‌آورد که راه و چاه را به ما نشان دهد. براي مثال کاملاً توضيح مي‌دهد که شرکتي مثل اپل چگونه چرا‌ را به مشتري توضيح مي‌دهد و با دانستن روش آن‌ها، شما نيز ياد مي‌گيريد چراي خود را شرح دهيد.

سينک به اين موضوع اشاره مي‌کند که يافتن چرا، نه فرآيند اختراع که فرآيندي اکتشاف‌گونه است. به‌بيان‌ديگر،‌ همه‌ي ما چراي کار خود را مي‌دانيم، تنها بايد آن را پيدا کنيم.

سينک سه روش را براي يافتن چرا پيشنهاد مي‌کند

  • به عقب نگاه کنيد. به ياد بياوريد که چه انگيزه‌اي باعث شد شما اين کسب‌وکار‌ را آغاز کنيد. آن مشکل به خصوصي که سعي در حل آن داريد چيست و چرا حل آن براي شما آن‌قدر اهميت دارد؟‌ به قول سث گادين «چه تغييري مي‌خواهيد ايجاد کنيد؟»
  • به بيرون نگاه کنيد. از دوستي بپرسيد که چرا با شما وقت مي‌گذراند يا از مشتري‌اي قديمي بپرسيد چرا شما را به شرکت‌هاي ديگر ترجيح مي‌دهد؟ اگر بدانند شما به خود مطمئن هستيد و سؤال‌هاي شما از سر کمبود اعتمادبه‌نفس نيست، پاسخ آن‌ها بهتان کمک مي‌کند بفهميد که مردم چرا به سمت کسب‌وکار شما کشيده‌ مي‌شوند و باورهاي مشترکتان برجسته‌تر مي‌شوند.
  • به درون نگاه کنيد. طبق گفته‌هاي سينک،‌ موفق‌ترين کسب‌وکارها ديدگاهي درباره‌ي جهان دارند؛ ديدي وسيع‌تر که براي توسعه آن تلاش مي‌کنند. اين ديدگاه لزوماً نبايد بشردوستانه و خيرخواهانه باشد اما بايد الهام‌بخش باشد. به اين سؤالات پاسخ دهيد: با کدام باور عام مخالفيد؟ صبح‌ها با چه هدفي بيدار مي‌شويد و چه چيز برايتان اهميت دارد؟

اگر هنوز چرايتان را نيافتيد، نگران نباشيد. اين فرآيند زمان‌بر و نيازمند تفکر است؛ درست مانند يافتن هدف، علاقه و استعداد‌هايتان، چرايتان نيز به‌مرورزمان روشن مي‌شود و مطالعه‌ي اين کتاب کمک بسياري به آن مي‌کند.

خريد کتاب از کاواک

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,کتاب,با,چرا,شروع,کنید, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 127 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:40

قيمت قطعات کيا اسپورتيج

 شرکت کيا از شرکت هاي زير مجموعه هيوندا است که خودروهاي موفق زيادي را طراحي و توليد کرده و به فروش رسانده است. يکي از اين خودروها اسپورتيج نام دارد که به دليل پر فروش بودن آن بسياري از افراد خواهان داشتن آگاهي و اطلاع از ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج هستند.

0uqy_x7.jpg

خودرو کيا اسپورتيج

 خودرو اسپورتيج در سال 2006 ساخته شد و پس از مدت کوتاهي از توليد آن فروش خوبي در بازار هاي جهاني به خصوص در ايران از خود نشان داد.

 به دليل فروش خوبي که اين خودرو از خود نشان داد صاحبان شرکت هيوندا تصميم گرفتند تا مدل هاي ديگري از اين خودرو را روانه بازار کنند.

 خودرو اسپورتيج از جمله خودروهاي شاسي بلند است و اين ويژگي آن را براي بسياري از مردم جذاب کرده است. البته اين خودرو قيمت کمي ندارد و مي توان اين را با مشاهده ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج متوجه شد.

 طراحي زيبا و چشم نواز اين خودرو بر محبوبيت آن در بين خانوارهاي ايراني اثر گذاشته است و افرادي که خواهان داشتن يک اتوموبيل زيبا و امن هستند براي خريد خودرو، اسپورتيج را انتخاب مي کنند.

 همچنين با توجه به ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج مي توان اينطور برداشت کرد به دليل با کيفيت بودن و ساختار محکمي که اين لوازم دارند، به طور حتم خودرو اسپورتيج از نظر ايمني و حفظ سلامت سرنشينان آن خودرويي بسيار مناسب و با کارايي بالا مي باشد.

کيفيت قطعات کيا اسپورتيج

 اگر خريداران لوازم نو يا قطعات استوک کيا را خريداري نمايند، در هر دو صورت اين لوازم طوري ساخته شده اند تا کارايي خودرو را بالا برده و درصد خطاي خودرو را کاهش دهند.

 ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج به خريداران کمک مي کند تا آگاهي خود را از قطعه مورد نظر خود بالا ببرند و از خريد قطعات تقلبي خودداري کنند.

 کيفيت لوازم نو خودرو اسپورتيج مسلما بالا است چرا که شرکت کيا نيز مانند شرکت خودرو سازي هيوندا بر کيفيت قطعات تاکيد بسيار مي کند. با کيفيت بودن لوازم خودرو اسپورتيج و داشتن ساختاري محکم باعث شده تا شرکت کيا به يکي از موفق ترين شرکت هاي خودرو سازي جهان تبديل شود.

 

ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج

 اگر افراد قبل از خريد اينگونه قطعات به ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج نگاهي بياندازند متوجه مي شوند بعضي قطعات مانند کندانسور کولر خودرو مي توانند قيمتي تا 1600000 تومان داشته باشند.

 با اينحال از نظر کيفيت بايد گفت که اين قطعات ارزش خريد را دارند و تمامي هزينه هايي که فرد مي پردازد براي سلامتي خود و سرنشينان خودرو مي باشد.

بررسي ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج

 در ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج خريداران يا افرادي که قصد خريد قطعات يا صرفا آگاهي از قيمت آن ها را دارند مي توانند به راحتي به اين اطلاعات دست پيدا کنند.

 قطعاتي مانند کمک عقب چپ و يا راست خودرو اسپورتيج مي توانند قيمتي از 840000 تومان تا 900000 تومان داشته باشند و البته بايد توجه کرد که کمک عقب خودرو از جمله لوازم مهم در ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج مي باشند.

 

بررسي ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج

 خريداران محترم بايد توجه داشته باشند که براي تهيه لوازم مورد نياز خود حتما از مراکز فروش معتبر خريد خود را انجام دهند تا از صدمات ناشي از قطعات تقلبي و بي کيفيت جلوگيري به عمل آيد.

 از جمله لوازمي که بسيار پر فروش و البته مهم در ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج مي باشد ديسک ترمز چرخ هاي خودرو مي باشند که اين لوازم قيمتي بين 170000 تومان تا 490000 تومان دارند همچنين لنت ترمز هم قيمتي از 180000 تومان تا 340000 تومان دارد.

 بايد توجه داشت در ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج هزينه هاي ذکر شده بر اساس قطعات شرکت هاي مختلف هستند. همچنين دلايل ديگري نيز مانند وارداتي بودن قطعات و کيفيت آن ها در قيمت تاثير بسياري دارند.

خريد قطعات کيا اسپورتيج

 يکي از بهترين راه ها براي خريد يک کالا تحقيق آن در اينترنت يا به صورت حضوري از فروشندگان مي باشد تا افراد يک خريد آسان و راحتي را داشته باشند.

 ليست قيمت قطعات کيا اسپورتيج هم به کمک دارندگان اين خودرو يا هر فردي که خواهان گرفتن اطلاعات از اين قبيل است مي آيد.

 لوازمي مانند تسمه ها که دائما در حال کار کردن هستند قيمتي بين 140000 تومان تا 260000 تومان داشته و انواع شمع ها نيز با توجه به کارکد آن ها قيمتي بين 30000 تومان تا 120000 تومان را دارند.

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : نگاهی,به,لیست,قیمت,قطعات,کیا,اسپورتیج, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 113 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 14:00

به گزارش «خبرنامه دانشجويان ايران» به احتمال زياد، شما هم خريد اينترنتي را نسبت به خريد سنتي و حضوري، بيشتر دوست داريد و آن را ترجيح مي‌دهيد. طبيعي است که فروشگاه‌هايي که مي‌توانند واسطه‌ها را از زنجيره خريد کالا حذف کنند، شرايط بهتر و ايده آل تري را براي مشتريان خود رقم ميزنند. خوشبختانه اين ويژگي در فروشگاه‌ هاي اينترنتي ديده مي‌شود. علاوه بر اين، بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي مزيت هاي ديگري هم دارند که پيش از اقدام به خريد، مي‌بايست به اين موارد توجه داشته باشيد تا دست به انتخاب بهترين ها بزنيد. در اين مقاله همراه ما باشيد تا ويژگي هاي برترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران را بررسي نماييم و سه مورد از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي در حال رشد را معرفي کنيم.

مزايا و معايب فروشگاه اينترنتي چيست؟ - وبلاگ آمازيران 

بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي در حال رشد

 

هيچ فروشگاهي نمي‌تواند جايگزين دقيق ترين فروشگاه آنلاين شود!

 

مسلم است که با ورود به اولين صفحه از فروشگاه انلاين نمي‌توانيد تمامي کالاها را ببينيد. در واقع بايد يک دسته بندي براي محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانيد خيلي راحت تر، کالا يا محصولات مورد نظر خود را ببينيد و پس از بررسي نهايي، به سبد خريد خودتان اضافه کنيد. دقت کنيد که حتي اگر به بهترين فروشگاه‌ هاي اينترنتي هم ورود کنيد اما محتواي ساختار يافته اي وجود نداشته باشد، شما به راحتي دست از خريد مي‌کشيد و ديگر تمايلي به خريد آنلاين نداريد. پس يکي از مزيت‌هاي خريد از بهترين فروشگاه‌هاي اينترنتي، دسته بندي دقيق محصولات مي‌باشد.

 

به راحتي مي‌توانيد جستجو کنيد؟

 

درست است که در بهترين فروشگاه‌هاي انلاين  دسته بندي درستي از محصولات در سايت وجود دارد، اما نمي‌توانيد براي پيدا کردن محصول يا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خيره شويد. نوار جستجوي سايت در اين‌جا نقش کليدي دارد و شما مي‌توانيد با تايپ اسم کالا يا کلمه خاصي، نتايج قابل قبولي را ببينيد و به سادگي به محصول مورد نظرتان دسترسي پيدا کنيد و پس از اطمينان از درجه کيفيت محصول، آن را با چند کليک ساده در کمترين زمان سفارش بدهيد.

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : هیچ,فروشگاهی,نمی‌تواند,جایگزین,دقیق,ترین,فروشگاه,آنلاین,شود!, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 95 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:46

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

وبلاگ مقالات ‏10 مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

 

‏?? مزيت کار در فضاي کار اشتراکي چيست؟ قبل از انتخاب، با بررسي نيازهاي مان بهتر است بهترين فضا را براي کار کردن انتخاب کنيم.

يکي از جذاب­ترين جنبه­‌هاي آغاز کسب و کار شخصي اين است فاصله گرفتن از رقابت‌هاي موجود در محيط کار است.

ديگر ساعت‌­هاي اضافه‌ کاري، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هايي که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روي ميزتان قرار مي‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اينکه در خانه يا حتي يک کافي‌شاپ روي مبل راحتي بنشينيم و کار کنيم شبيه يک رويا به نظر مي­‌رسد.

اما اين سبک از کار کردن چالش­‌هاي خاص خود را دارد.

وقتي که شما در کنار تلويزيون، تخت خواب و خانواده خود هستيد

کار کردن بدون حواس‌پرتي، با تمرکز و انگيزه بالا دشوار است.

در سال­هاي اخير، فضاهاي کار اشتراکي به عنوان گزينه‌­اي موفق براي حل اين مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخيراً، تيمي از محققان يافته‌هاي خود را درباره فضاي کار اشتراکي در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

اين تحقيقات نشان مي‌دهد که بين بازده کارکنان در فضاي کار اشتراکي با کارکنان در فضاهاي سنتي تفاوت‌هاي فاحشي وجود دارد.

با نگاه دقيق‌تري دريافتند که کارکنان فضاي کار اشتراکي هدفمندتر و با تمرکز بيشتري کار مي‌کنند.

اين امر ناشي از احساس تعلق آنها به يک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث مي‌شود افراد براي کار انگيزه بيشتري داشته باشند.

در ادامه به مزيت‌هايي که فضاي کار اشتراکي را از ساير فضاهاي کاري متمايز مي‌کند، اشاره مي‌کنيم:

 

بازدهي بيشتر

معمولاً کارآفرينان مخاطب جدي فضاهاي کار اشتراکي هستند.

ارتباط با افراد مختلف در يک محيط اداري، انرژي مضاعفي براي ادامه کار در هر يک از آنها ايجاد مي‌کند.

طبق نتايج يک تحقيق که در سايت آفيس وايب منتشر شده، يک محيط کاري اشتراکي باعث کارآيي بيشتر در ??% از کارآفرينان، تمرکز بيشتر در ??% از کارآفرينان، و اعتماد به نفس بيشتر در ??% از آنها شده است.

هيجان حضور در يک محيط کاري اشتراکي، جايي که همه افراد به پروژه­‌هاي مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث مي‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقيت به جلو ببريد.

 

جلوگيري از تنهايي

اغلب گفته مي‌­شود که زندگي يک کارآفرين فقط مي­‌تواند يک زندگي همراه با تنهايي باشد.

از طرفي کار کردن به تنهايي مي‌­تواند تاثيرات منفي روي سلامت رواني افراد بگذارد.

ارتباط با ديگران در يک محيط کاري بخش مهمي از زندگي روزانه اکثر مردم را تشکيل مي‌­دهد.

حضور در يک فضاي کار اشتراکي باعث مي‌شود

که شما در کنار افرادي که ذهنيت و سبک زندگي شبيه به شما دارند باشيد.

اين موضوع باعث مي­‌شود شما در حالي‌که روي پروژه خود کار مي‌کنيد

حس اجتماعي بودن و سرزندگي داشته باشيد.

حمايت عاطفي

اگر تا به حال به عنوان مدير يک کسب‌وکار کوچک به خودتان و يا مسيرتان شک کرده‌ايد، بدانيد که تنها نيستيد

با قرار گرفتن در کنار ديگر کارآفرينان، لحظاتي را که دچار ترديد مي­شويد را آسانتر پشت سر مي‌گذاريد.

شما در مسير کاري خود از نظرات و انتقادات آنها نيز مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

 

کاهش هزينه‌ها با امکانات و تيم اجرايي مشترک

هر کسب‌وکاري براي راه‌اندازي و پيشرفت به امکاناتي نياز دارد

که هر کدام از آنها هزينه‌هاي بسياري دارند. مانند: اينترنت پرسرعت، خط‌هاي تلفن مخصوص و تجهيزاتي مانند مبلمان، پرينتر، اسکنر و… .

فضاهاي کار اشتراکي اين امکانات را در فضايي مطلوب در اختيار افراد قرار مي‌دهند.

کسب‌وکارها يا افرادي که در اين فضاها مشغول هستند هزينه ثابتي را پرداخت مي‌کنند

و ديگر لازم نيست دغدغه تجهيزات را داشته باشند.

لازم نيست براي هر کاري محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها ديگر به نيروي خدماتي يا نظافت ساختمان، تعمير و نگهداري وسائل و… فکر نمي‌کنند.

 

شبکه‌سازي

هر فرد يا گروهي که بخواهد در اکوسيستم کاري خود ديده شود مي‌تواند در اين محيط با کارآفرين‌هاي حوزه تخصصي خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌هاي اين افراد مي‌تواند تأثير چشمگيري در موفقيت گروه‌هاي کاري داشته باشد.

افراد فعال و باانگيزه در کنار هم اما مستقل از هم کار مي‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌هاي يکديگر استفاده مي‌کنند.

ايده‌هاي جديد دريافت مي‌کنند و پيشنهادهاي خوب کاري دريافت مي‌کنند يا ارائه مي‌دهند.

اين تعامل‌ها باعث مي‌شوند ديد بازتري به مسير کار داشته باشيد

و درک بهتري از توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان پيدا کنيد.

کار کردن به تنهايي يک مانع ميان شما و افراديست

که مي­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

يکي ديگر از فوايد کار کردن مشترک اين است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون نزديک ميکند

همچنين به شما اين فرصت را مي‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنيد.

از مزاياي ديگر اين فضا اين است که برخي سازمان‌ها يا شرکت‌هاي خصوصي بزرگ يا شرکت‌هاي دولتي، بخشي از فعاليت‌هاي خود را در فضاي کار اشتراکي آغاز مي‌کنند.

اين سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاري خود و به‌روز بودن وارد فضاي کار اشتراکي مي‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسيار باارزشي براي صاحبان کسبوکارهاي کوچک يا فريلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رويدادهاي مهم

 در يک فضاي کار اشتراکي با کساني که علايق شبيه شما دارند معاشرت مي‌کنيد.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سينما، فوتبال و… هم‌کلام شويد.

در ميان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتي در حوزه کاري خود دريافت مي‌کنيد که براي شما بسيار مفيد است.

 از طريق تيم اجرايي فضاي کار اشتراکي هم از رويدادهاي مربوط به کارتان مطلع مي‌شويد.

اين اطلاعات باعث مي‌شود در بهترين زمان بهترين اقدامات را برنامه‌ريزي و اجرا کنيد يا بهترين آموزش‌ها را ببينيد.

 

تمرين سازگاري و حفظ سرمايه اجتماعي

به عنوان يک مدير يا فريلنسر، با حضور در يک فضاي کار اشتراکي ياد مي‌گيريد

که چگونه روابط کاري و سيستم خود را مديريت کنيد.

درواقع يک فرصت آزمون و خطا، بدون هيچ هزينه‌اي در اختيار شماست.

در اين فضا بايد منافع جمع براي شما مهم باشد.

در مقابل بسياري از مسائل بايد منعطف و سازگار باشيد.

بايد بتوانيد بهترين و مسالمت‌آميزترين راه‌حل‌ها را پيدا کنيد؛

چون فضا براي شما اختصاصي نيست و گروه‌هاي ديگري هم درآن مشغول به کارند.

اين چالشها تمرين خوبي براي رويارويي با جامعه کاري واقعيست که بيرون از اين فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاري

اگردر خانه حضور داشته باشيد و ساعت کاري مورد نظرتان را مشغول به کار نباشيد مضطرب مي‌شويد.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌هاي خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صداي تلويزيون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقي متعلق به خودتان نداشته باشيد.

 وقتي کارتان آنگونه که انتظار داريد پيش نمي‌رود احساس گناه مي‌کنيد

و استرس به سراغ‌تان مي‌آيد.

اما با بيرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محيط کاري آزاد اين استرس‌ها از بين مي‌روند.

 

افزايش توانايي مديريت زمان

مزيت کار در فضاي کاري اشتراکي اين است که کارکردن در خانه وقفه‌هاي بسياري در کار ايجاد مي‌کند.

اگر نتوانيد اين وقفه‌هاي کاري را مديريت کنيد از کارتان عقب مي‌مانيد.

ممکن است ساعت‌هاي زيادي در خانه براي کارکردن بمانيد، اما يک‌سوم زماني که صرف کرده‌ايد کار مفيد انجام بدهيد.

بنابراين حضور در فضايي که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر مي‌توانيد گذران وقت‌تان را مديريت کنيد.

 

جسارت در نوآوري و ايده‌پردازي

ديگر مزيت کار در فضاي کار اشتراکي اين است که وقتي تنها هستيد، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهيد بود.

چون همه آسيب‌ها و هزينه‌هاي يک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ايده خود را نخواهيد داشت.

اما اگر در يک فضاي استارتاپي قرار بگيريد که همه به دنبال پياده‌کردن ايده‌هاي خود هستند شما هم جسارت پيدا مي‌کنيد.

ممکن است هم‌تيمي‌هايي پيدا کنيد و کار را با آنها شروع کنيد.

حضور در جمع و همکاري با تيم باعث مي‌شود با دلگرمي بيشتري به ايده‌هاي نوآورانه فکر کنيد و آنها را راحت‌تر پيش ببريد.

همچنين در فضاي کار استارتاپي با افراد باتجربه تعامل خواهيد داشت

که کمک چشمگيري به پيشرفت کارتان مي‌کند.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار:???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : مزیت,کار,در,فضای,کار,اشتراکی, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 20:04

اطلاعاتي درباره ي سينک آشپزخانه

 

وقتي صحبت از وسايل پرکاربرد در دکوراسيون منزل مي باشد، مطمئنا سينک آشپزخانه جزو گزينه هاي اول است که  خانم هاي خانه دار به طور مداوم با اين وسيله سر و کار دارند، شستشوي ظروف، ميوه جات و سبزيجات، آماده کردن غذا و بسياري از کارهاي ديگر در سينک انجام ميگيرد. بعد از انتخاب سينک مناسب يک چالش بزرگ براي هر کسي مي باشد که قصد ساختن خانه يا تغيير دکوراسيون آن را دارد. پيشنهاد مي کنيم به توصيه هاي ساده و کاربردي زير توجه داشته باشد تا انتخاب براي شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنماي انتخاب سينک آشپزخانه

 

در سينک هاي تک لگن، انجام دو کار همزمان مشکل مي باشد.

 

انواع سينک آشپزخانه

 

?. سينک با يک لگن بزرگ

 

مزايا: يک سينک تک عميق به شما اجازه مي دهد به راحتي يک ماهي تابه ي بزرگ را بخيسانيد يا بشوييد يا مقدار زيادي از مواد غذايي را آماده کنيد.

 

معايب: شستشوي سبزي در اين نوع سينک ها در حالي که ظروف کثيف در حال خيس خوردن هستند، نياز به مهارت دارد.

 

البته بعضي از توليد کنندگان براي حل اين مشکل لوازم اضافي مانند سبد سينک براي اين نوع سينک ها توليد کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازي را فراهم مي کند.



 

در سينک هاي دوقلو با لگن هاي متفاوت، براي انجام دو کار مجزا طراحي شده اند.

?. سينک با دو لگن در اندازه هاي متفاوت

 

مزايا: سينک هاي دوقلو به شما اين امکان را مي دهند که کارهايتان مانند شستن ظروف و آماده سازي مواد غذايي را جدا انجام دهيد. سينک هايي که اندازه ي لگن آنها متفاوت است به اين منظور توليد شده اند که شما کارهايي از قبيل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و کارهاي ديگر مانند آماده سازي مواد غذايي را در لگن کوچکتر انجام دهيد. سينک هاي دوقلو در صورتي که نخواهيد از ماشين ظرفشويي استفاده کنيد نيز کارآمد هستند، مي توانيد در يک لگن آب صابون بريزيد و در لگن ديگر آب براي شستشو.

 

معايب:  شستن و آب کشيدن ماهي تابه هاي بزرگ در لگن کوچکتر مشکل است.

 

راهنماي خريد تجهيزات آشپزخانه, تکنيک هاي انتخاب سينک هاي آشپزخانه

 

سينک هاي دوقلو با لگن هاي هم اندازه ، مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند

 

?. سينک با دو لگن هم اندازه

 

مزايا: اين نوع سينک مناسب افرادي است که قرينگي در طراحي را دوست دارند. اين سينک همچنين امکان انجام فعاليت هاي هم زمان (شستشو، آماده سازي و …) را به صورت جدا فراهم مي کند.

 

معايب: اين سينک ها ممکن است براي ماهي تابه هاي بزرگ، کوچک باشند.

 

انتخاب شيک ترين سينک هاي آشپزخانه,آشنايي با معايب و مزاياي انواع سينک ها

 

سينک سه قلو براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزينه ي خوبي است.

 

?. سينک با سه لگن (دو لگن بزرگ و يک لگن کوچک با امکان دفع زباله)

 

مزايا: شما مي توانيد از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سينک استفاده کنيد.

 

معايب: در بعضي از مدل هاي سينک مانند اين مدل، شما نمي توانيد باقي مانده هاي غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنيد. اين نوع سينک ها چون عريض تر هستند، فضاي بيشتري را اشغال مي کنند.

 

براي افرادي که مي خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، اين نوع سينک گزينه ي خوبي است.


 

شما همچنين مي توانيد به فروشگاه اينترنتي چلونگر مراجعه کرده و انواع سينک ظرفشويي يا سينک آشپزخانه را بصورت آنلاين ببينيد و در صورت نياز خريداري کنيد.

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : اطلاعاتی,درباره,ی,سینک,آشپزخانه, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 120 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:44

حفاظ پنجره و نرده حفاظ روي ديوار

 

در ساختمان هاي امروزي، امنيت حرف اول را ميزند. به همين دليل نصب حفاظ پنجره دوجداره و نصب حفاظ روي درها و ديوارها، انجام ميشود.

زماني که ما براي اجاره کردن يا خريدن يک خانه و يا آپارتمان اقدام ميکنيم، به درب و پنجرهها و امنيت ساختمانها توجه زيادي داريم.

وجود امنيت در محل زندگي موضوع بسيار مهم و ارزشمندي است. هر چه امنيت يک مکان براي زندگي بيشتر باشد، ميزان آرامش ما نيز از زندگي در آن مکان بيشتر ميشود.

 

نصب حفاظ پنجره

 

در حال حاضر برخي از افراد تصور ميکنند که حفاظ درب و پنجره، تنها براي نمونههاي قديميتر کاربرد داشت و درب و پنجرههاي امروزي نيازي به نصب حفاظ ندارند. اين تفکر براي کساني که به تازگي درب و پنجره دوجداره نصب کردهاند نيز وجود دارد. اما بهتر است به شما يادآوري کنيم، هر چند درب و پنجرههاي دوجداره داراي امنيت لازم و کافي هستند، اما اگر منزل يا ويلايي داريد که هميشه در آن سکونت نميکنيد و رفت و آمدتان به آنجا کم است، شايد بهتر باشد که حتي با وجود درب و پنجره دوجداره، حفاظ نيز نصب کنيد.

 

گذاشتن حفاظ پنجره دوجداره چه فوايدي دارد؟

گذاشتن حفاظ براي پنجره دوجداره، علاوه بر اينکه به بالا رفتن ميزان امنيت خانه و آپارتمانمان کمک ميکند، باعث زيباتر شدن نماي ساختمان نيز ميشود. البته زيباتر شدن نما به انتخاب مدل مناسب حفاظ وابسته است.

نصب حفاظ پنجره دوجداره UPVC از ورود سارقان به منزل جلوگيري ميکند و از قاب و شيشه پنجره نيز محافظت ميکند. اگر فکر ميکنيد که در منطقه زندگي شما، شرايط خاصي وجود دارد و احتمال ميدهيد که شيشههاي پنجره ضربه بخورند يا آسيب ببينند، پيشنهاد ميکنيم که براي جلوگيري از آسيبهاي احتمالي و ايجاد هزينههاي اضافي، از حفاظ پنجره استفاده کنيد.

انواع حفاظ پنجره دوجداره براي افزايش امنيت

قبل از هر چيز، بهتر است درباره انواع حفاظ پنجره دوجداره اطلاعات لازم را داشته باشيد. حفاظهاي پنجره از جنسها و در مدلهاي مختلفي توليد و روي پنجرههاي محل زندگي شما نصب ميشوند. انتخاب نوع حفاظ بستگي به محل نصب آن دارد و موضوع با اهميتي است، زيرا حفاظها داراي ميزان مقاومت متفاوتي هستند و ميتوانند مانعي براي تابش نور به داخل محيط خانه يا آپارتمان شما بشوند. در ادامه اين مقاله، انواع حفاظهاي پنجره را با جزئيات کامل بررسي ميکنيم.

 

حفاظ آهني براي پنجره هاي بزرگ


حفاظ آهني براي پنجره

حفاظهاي آهني، مقاومت بالايي دارند و قابل توليد در شکلها و اندازههاي مختلف هستند. البته اين حفاظها در شرايط آب و هوايي مختلف، ممکن است رنگ و ظاهر خود را از دست بدهند و زنگ بزنند. به همين دليل نيازمند مراقبت و توجه هميشگي هستند. در ويلاهاي خارج از شهر که پنجرههاي بزرگي دارند، معمولا از اين نوع حفاظ استفاده ميکنند.

 

حفاظ شبه چوب و وينيل براي پنجره دوجداره


اين نوع حفاظ بهترين و مقاومترين حفاظ در برابر رطوبت و آتش است. اگر در منطقهاي زندگي ميکنيد که رطوبت زيادي دارد، بهتر است از حفاظهاي شبه چوب استفاده کنيد. حفاظ شبه چوب در برابر آسيبديدگي و پوسيدگي بسيار مقاوم است، البته گرد و غبار را به خود جذب ميکند و نيازمند نظافت مرتب است.

 

حفاظ پنجره دوجداره از جنس استيل


امروزه حفاظ پنجره از جنس استيل، بيش از انواع ديگر مورد استفاده قرار ميگيرد. ويژگي برتر حفاظهاي استيل، رنگ ثابت و غيرقابل تغيير آنها است. اين حفاظها در مدت زمان طولاني، از رنگ و رو نميروند و کيفيت خود را حفظ ميکنند. حفاظ استيل همچنين مقاومت بالايي نسبت به تغييرات آب و هوايي دارد و به همين دليل بهترين انتخاب براي مناطق مرطوب به حساب ميآيد.

 

حفاظ پنجره چه مدلهايي دارد؟

 

حفاظ کاربردي و شيک رول شونده
حفاظ پنجره رول شونده

حفاظهاي رول شونده براي باز و بسته شدن، مانند يک فرش لوله شده رول ميشوند. حفاظهاي رول شونده، مانند همان حفاظهايي هستند، که در مقابل درب مغازهها و پارکينگها نيز نصب ميشوند. ظاهر اين حفاظها بسيار شيکتر و عملکرد آنها کاملا کاربرديتر از ساير مدلها ميباشد.

 

حفاظ نردهاي براي درب و پنجرهها


حفاظهاي نردهاي، در واقع نمونهاي از حفاظها هستند که به صورت نرده در مقابل پنجره قرار ميگيرند و امکان باز و بسته کردن آنها وجود ندارد. البته اگر از حفاظ نردهاي براي نصب در مقابل دربهاي منزل استفاده کنيد، ميتوانيد آنها را در جهت در و به صورت لولايي باز و بسته کنيد.

 

حفاظ ابرويي براي پنجره هايي با ارتفاع زياد


حفاظهاي ابرويي معمولا نسبت به ساير حفاظها کم تراکمتر است، تمام پنجره را نميپوشاند و شبيه ابرو ميباشد حفاظ ابرويي معمولا روي پنجرههايي نصب ميشود که پهناي آنها نسبت به ارتفاعشان بيشتر است. اين حفاظ نسبت به ساير حفاظها زيبايي بيشتري روي پنجرهها دارد و در عين حال، کاربرد آن با کاربرد ساير انواع حفاظها مشابه است.

 

چگونه براي نصب حفاظ پنجره اقدام کنيم؟


حفاظ پنجره دوجداره

براي نصب حفاظ پنجره، ابتدا بايد پنجره مورد نظر را در جايگاه مناسب نصب کنيم. نصب درب و پنجره بايد توسط متخصصان آموزشديده در اين زمينه انجام شود.

شرکت توليدکننده پنجره دوجداره حفاظ سازه با داشتن متخصصين و مشاورين حرفهاي در اين خصوص ميتواند راهنما و همراه شما براي نصب بهترين پنجره دوجداره باشد.

پس از نصب پنجره دوجداره UPVC، بهتر است، از کارشناسان و مشاوران اين حوزه براي انتخاب نوع محافظ، با توجه به نوع پنجرهها، موقعيت و جايگاه قرارگيري آنها کمک بگيريد. سپس اندازهگيريهاي لازم براي ساخت و نصب حفاظ پنجرهها توسط متخصصان انجام ميشود.

بعد از انتخاب طرح، نوع، جنس و رنگ حفاظ، توليد آن صورت ميگيرد و نصاب براي نصب به محل مورد نظر مراجعه ميکند.

اکنون کار به پايان رسيده و حفاظ شما نصب شده است. حال اگر حفاظ شما از نوعي است که به قفل کتابي نياز دارد، پس از تهيه قفل  و قرار دادن آن روي حفاظ، ميتوانيدآن را به طور کامل ببنديد و خيال خود را از بابت امنيت ساختمان آسوده کنيد.

آشنايي با انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود که شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب ورودي ويلايي و درب حياط و ويلا آشنايي داريد و مي دانيد که از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا آشنا کنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند که شکل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي کند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

همانطور که ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يک صنعت مجزا تبديل شده است که به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين کار توسط کارگاه ها و کارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينکه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در کوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين کار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

ساخت درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني که فلزات را درون کوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشکي آن ها کمتر مي شد و در نهايت امکان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده کنند که از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره کرد.
در نهايت، فلزاتي که گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند که با تغيير شکل آن ها در واقع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژي هاي پيشرفته اي که در اين زمينه وجود دارد، انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امکان را ميدهد که طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

البته انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا يکي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده کنيد که در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد که انواع مختلف درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود که استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.
 

انواع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

 

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا استفاده کنيد البته دقت داشت هباشيد که استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط کشور مجاز نيست چرا که ممکن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشکل روبرو کنند.

زيبايي و تنوع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا

معمولا درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي که ميخواهند درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا را خريداري کنند در کنار عملکرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممکن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است که علاوه بر زيبايي به کيفيت آن نيز توجه کنيد.
معمولا اينطور گفته مي شود که خريد درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري کنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين کنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد که خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند که همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد کنيد پس بهترين راه اين است که هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.
به طور کل اما تنوع درب پارکينگ وروردي درب حياط و ويلا بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينکه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ کنيد.

حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  جلوي پنجره

 

جذابيت آن ساختمان را دوچندان ميکند. ميتوان با سرمايهگذاري روي حفاظهاي آپارتمان آن را متفاوتتر از بقيه ساختمانها کرد.
بعضي افراد با شکل ظاهري حفاظها ارتباط برقرار نميکنند و با اين ديد که آپارتمان را مانند يک مکان نظامي ميکند، به آن مينگرند اما درعينحال براي امنيت آن را ضروري ميدانند.

بايد در نظر داشت که با ايدههاي متنوع ميتوان از اين حفاظها براي زيبايي ساختمان استفاده کرد
علاوه بر اينکه باقابليت رنگپذيري ميتوان حفاظهايي همچون حفاظ شاخ گوزني را با نماي ساختمان ست کرد ميتوان با استفاده از گياهان رونده و پوشش اين حفاظها با اين گياهان علاوه بر پوشش حفاظها و خارج کردن نماي ساختمان از حالت نظامي، زيبايي طبيعي خاصي به آن بخشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  به دليل شاخههاي تودرتو علاوه بر حفظ امنيت
بستر مناسبي براي رشد گياهان رونده ميباشد.
امنيت يکي از مواردي است که جايگاه ويژهاي در کيفيت زندگي افراد داشته و همچنين ميتواند آرامش را براي آنها به همراه داشته باشد.

امنيت از نيازهاي ضروري انسان بوده و به معني دفاع از خود، خانواده، دوستان و اموال از خطرات ميباشد که نشاندهنده ضرورت بالاي آن ميباشد.
بهطورکلي همواره در طول تاريخ انسانها به دنبال پاسخ به اين نياز بودند و سعي در ساختن ابزاري براي دفاع از سکونتگاههاي خود و همچنين ابزار دفاعي نظامي بودند.

تمامي اين اقدامات براي حفظ امنيت فردي و اجتماعي فرد بوده است
از طرفي تغييرات فرهنگي و همچنين نحوه زندگي تأثير به سزايي در تغيير شکل مسکن داشته است. آپارتمان جزء تغييرات شکل مسکن، در طول تاريخ بود.

 

 

نسل جديد حفاظ روي ديوار آهني


از ديگر توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه نسل جديد حفاظ روي ديوار و انواع درب و حفاظ نرده شاخ گوزني  ميباشد که در ذيل به تعدادي از آنها اشاره ميگردد:

نسل جديد حفاظ روي ديوار: انواع حفاظ روي ديوار
حفاظ نرده شاخ گوزني 
حفاظ ليليوم
حفاظ نيزار
حفاظ بوته اي
حفاظ آبشاري
حفاظ کلاسيک
حفاظ نخل مرداب
حفاظ نرده شاخ گوزني  آهني :
از زندگي دوران باستان تا زندگي مدرن امروزي، هميشه انسان نيازمند ترفندهايي براي افزايش امنيت محل زندگي خود بوده که راه حل آن نيز از ابتدا تاکنون نصب حفاظ ساختمان بوده است.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار ليليوم

وقتي انسانهاي اوليه در غارها زندگي ميکردند
براي حفاظت خود از حملهي حيوانات وحشي، تلهها و حصار هايي از چوب درختان و شاخ هاي بزرگ حيوانات مثل شاخ گوزن در نزديک محل زندگيشان کار ميگذاشتهاند تا حيوانات و يا دشمن به دام افتاده و نتوانند وارد غار و محل زندگي آنها شوند.

 


حفاظ نرده شاخ گوزني  حياط

 

همان تلهها نقش حفاظ ساختمانهاي امروزي را ايفا ميکردهاند.
نسل جديد نرده حفاظ روي ديوار بدليل اينکه از شاخ گوزن الگو برداري شده و شباهت زيادي نيز به شاخهاي گوزن دارد به حفاظ آهني معروف شده است .

امروزه از سيستمهايي مانند فنسهاي الکتريکي، قفلهاي الکترونيکي، دوربينهاي مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند شاخ گوزني ، حفاظ ليليوم، حفاظ بوتهاي، حفاظ آبشاري، حفاظ نيزاري، حفاظ بوته خاري حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.
توصيه ميشود جهت افزايش امنيت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامههاي خود داشته باشيد.
اگر براي تامين بيشتر امنيت محل زندگي يا کار خود برنامه ي ويژه اي داريد و دوست داريد در مورد حفاظ نرده شاخ گوزني  که يکي از بهترين ابزارها براي تامين امنيت ساختمان است بيشتر بدانيد:

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد که ازکنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشکيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تکرارشونده مي باشد درحاليکه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميکند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور کامل برقرارمي کند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين کننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين کيفيت ممکن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاکتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاکتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراکم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره کرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشکي، سفيد، کرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده کنيد البته توجه داشته که بهتراست تاکيد روي ارتفاع و تراکم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح کار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يک نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، کرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شرکت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يک ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميکنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عکس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت کنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يک فاکتور براي شما ارسال مي شود. فاکتورها ازطريق شبکه هاي اجتماعي وفکس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاکتورتوسط کارفرما و واريز 30% از هزينه کل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز کاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد کنيم؟

 

???امکان بازديد رايگان وجود ندارد و کارفرما خود بايد متراژ کار را اندازه بگيرد. اما همانطورکه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   کمک بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ کارمتفاوت است. ازوانت بار يا کاميون متفاوت است.
تاحد ممکن سعي مي شود که حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي کمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراکم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراکم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي کارشده در يک هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراکم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي که با چهار تراکم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي که با چهار تراکم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراکم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاکتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز کاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممکن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست که رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت کسب وکاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداکثرکيفيت ممکن ارائه مي کند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديک مشاهده کند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن کيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه کيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يک سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الکترواستاتيک تيزکاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1.
مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، کارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2.
مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت کرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي که دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي کنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع : نرده محافظ پنجره

 

 

 

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : حفاظ,پنجره,و,نرده,حفاظ,روی,دیوار, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 23:08

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

وايرينگ با سيم کشي قطعات الکتريکي در تابلوسازي بسيار حائز اهميت بوده و اجراي آن بايد با دقت هرچه بيشتر انجام شود زيراکه يکي از مهمترين مسائلي که بايد در رابطه با ايمني و زيبايي تابلو به آن توجه نمود همين سيم کشي تجهيزات الکتريکي داخل تابلو مي‌باشد و همچنين عملکرد صحيح و طول عمر تجهيزات تا حد زيادي به رعايت اصول سيم کشي و استاندارد‌هاي مربوطه بستگي دارد.

k9c7_z1.jpg

نورپردازي در تابلوسازي جزو يکي از مهمترين فاکتورها براي جذب مخاطب به تابلو و مشاهده محتوا و تبليغات آماده شده در تابلو مي باشد. بطوري که امروز که از از نورپردازي در تابلوسازي استفاده نشود، قطعا آن تابلو، اثري کمي در تبليغات خواهد گذاشت و نمي توان از آن تابلو بهره کافي را برد. زيرا تقريبا اکثر فروشگاه ها و يا شرکت هايي که تمايل به ساخت تابلو دارند، تاکيد بسيار زيادي بر روي نورپردازي در تابلوسازي دارند. حال اين را تصور نماييد در کنار تابلوهايي که از نورپردازي استفاده نموده اند، تابلوهايي قرار بگيرد که فاقد نورپردازي باشد. قطعا چنين تابلوهايي همانطور که مطرح شد، در کنار ساير تابلوهايي که داراي نورپردازي هستند، ديده نمي شوند.

نورپردازي در تابلوسازي اساس يک تصوير است، در واقع آنچه باعث خيره شدن و توجه به يک تصوير مي‌شود، در قدم اول نورپردازي آنست و بعد طرح. گاها پيش آمده که در تابلوسازي هايي، زحمت بسياري براي طرح آن کشيده شده، ولي به دليل عدم توجه به نورپردازي در تابلوسازي ، بسيار کم توجه بوده و عملکرد خوبي نداشته و در نهايت، نتيجه دلخواهي نيز گرفته نشده است. بنابراين نور بحث اصلي در تابلوسازي مي‌باشد.

درون تابلو چلنيوم از دو نوع لامپ معمولا استفاده مي شود.لامپ SMD و LED استفاده ميشود.کاربرد لامپ هاي SMD در تابلوهاي چلنيوم به دليل پرنور بودن خيلي بيشتر از لامپ هاي LED است.
همانطور که واضح است نور تابلو هاي چلنيوم يکي از مهمترين قسمت هاي تابلو چلنيوم است که بايد با دقت هرچه بيشتر نورپردازي بشود.مصرف پايين برق،پخش مناسب نور، خاموشي کمتر و نصب آسان تابلو هاي چلنيوم جزو عواملي است که حائز اهميت است و بايد به آن دقت شود.

تابلوهاي فلکسي و لايت باکس نيز مانند تابلو چلنيوم با نورپزدازي زيباتر و چشمگيرتر مي شوند.

در همه تابلوهايي که نور در آنها کاربرد دارد بويژه حروف چلنيوم ، لايت باکس ، فلکسي ، نورپردازي حرف اول را در زيبايي و نما مي زند و از اهميت ويژه اي برخوردار است .

همه ما درطول شبانه روز به صورت پياده يا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه هاي متعددي عبور مي کنيم اطراف و محيط پيرامون خود را از نظر مي گذارانيم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهاي موجود در سردر مغازه هايي نظر ما را به خود جلب مي کند که زيبا باشد ، گرافيک بالا و نورپردازي همراه بار رنگهاي متفاوت داشته باشد.

بنابراين افکت هاي نوري استفاده شده در تابلوها و رنگهايي که در طيفهاي نوري منعکس مي شود بسيارمهم است .

 

منبع : تابلو الماس

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,نورپردازی,در,تابلوسازی, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 126 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 1:26

??کتاب #مطالعاتي_درباره_طبقات_اجتماعي

#ژرژ_گورويچ | مترجم: باقر پرهام | #انتشارات_انديشه_احسان

از 193? تا 19?8،گورويچ استاد جامعه‌شناسي در دانشگاه استراسبورگ فرانسه بوده، سپس به پاريس آمده و کرسي جامعه‌شناسي «سوربن» را تا لحظه مرگ خويش اداره کرده است. کتاب حاضر مجموعه درس‌هاي وي در سوربن است که سال 1??? در فرانسه چاپ شده و شامل دو قسمت عمده است؛ بيش از پنج ششم کتاب به معرفي انتقادي کليه نظريه‌هاي مهم طبقات اجتماعي اختصاص دارد و از اين لحاظ براي دانشجويان و همه کساني که در مسائل اجتماعي تحقيق مي‌کنند و به جامعه‌شناسي علاقه‌مندند ابراز کار بسيار مفيدي است؛ بخش دوم، يا يک ششم ديگر کتاب کوششي است از جانب گورويچ در عرضه کردن نظريه‌اي تلفيقي درباره طبقات اجتماعي.

??کتاب #مشتي_خاک

#اولين_وو | مترجم: #سهيل_سمي | #نشر_ثالث

مُشتي خاک هجويه‌اي است درخشان بر ناگواري‌ها و مشکلات نسلي که ميان دو جنگ‌ جهاني مي‌زيست. قصه‌ي آدم‌هايي که پول يگانه ارزش و اعتبارشان است. زني که حوصله‌اش از زندگاني خود سر رفته است، به کسي ديگر دل مي‌بازد، همسرش را ترک مي‌کند و اين‌جاست که تراژدي آغاز مي‌شود…

‌??کتاب #کارکرد_نقد

#تري_ايگلتون | مترجم: سيف‌الله سليماني | #نشر_افراز

نسخه اصلي اين کتاب در سال ???? چاپ شده است. نويسنده‌ي اثر، تري ايگلتون مؤلف و منتقد مشهور انگليسي است که در اين کتاب تلاش کرده سير تکويني گستره همگاني با خوانش گزينشي از تاريخ نقد، يعني با مرکزيت دادن به جوزف اديسون و استيل، جانسون، متيو آرنولد، اف. آر.ليوس و ساختارشکنان مکتب يِيْل رديابي کرده و به نظريه‌پردازي درباره‌ي اهميت آن‌ها در چارچوب مارکسيستي بپردازد که بيش از آن‌که وام‌دار پاره‌اي از نخستين آثار ساختارگرايانه لويي آلتوسر باشد، مرهون گرامشي و ميشل فوکو است.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

?? مشاهده‌ و يا خريد کتاب از وب‌سايت کاواک : www.cavack.com

 

?

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,اردیبهشت99, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:56


 

ماه رمضان امسال را با کرونا چطور بگذرانيم؟

 

چرا بايد در ماه رمضان امسال بيشتر مواطب خودمون باشيم؟ و بيشتر دنبال تامين ويتامين بدن خودمون باشيم؟ در اين مقاله سعي ميشود در اين باره بيشتر توضيح ميدهيم؟ از مواد چربي که در وعده‌هاي غذايي ماه رمضان مفيد است مي‌توان به روغن زيتون، روغن نارگيل، ميوه‌هاي گرمسيري مثل آواکادو، مغزها از جمله مفز گردو، بادام، دانه‌هاي سويا و‌ دانه‌هايي مانند تخم شربتي، تخم کتان، تخم آفتابگردان، و انواع کره و روغن‌هاي حيواني اشاره کرد.

رمضان نهمين ماه قمري است که بين شعبان وشوال فرار گرفته است. در قرآن کريم ازماه رمضان در آيه ي شريف ي شهرالرمضان الذي انزل فيه القران هدي الناس ذکرشده است. ماه رمضان امسال احتمالا کمي سخت تر از سالهاي پيش خواهد گذشت؛ زيرا غلاوه بر تحمل گرسنگي و تشنگي، بايد موارد بهداشتي را نيز براي جلوگيري از ابتلا به ويروس کرونا رعايت کنيم. علاوه بر اين مورد، بايد اصول تغذيه

kdjy_w6.jpg

اي خود را به گونه اي تنظيم کنيم که باعث تضعيف قوت و ايمني بدن نشود.

از بين ? وعده غذايي که در ماه رمضان صرف ميشود ( سحري، افطاري و شام) وعده افطاري و شام از اهميت بيشتري برخوردار هستند. البته منظور از اهميت، تنوع غذايي در اين وعده هاست. با توجه به اينکه يکي از فرايضي که بر آن بسيار تاکيد شده، اجتماع مسلمانان در ماه رمضان است، دعوت به افطاري همواره يکي از پسنديده ترين کارها در اين ماه مبارک است. براي رنگين تر شدن سفره هاي افطاري تان، ميتوانيد از پيشنهاد‌هاي آشپزي مجله اکالا استفاده کنيد. با اينکار علاوه بر هموارتر کردن مسير خود براي رسيدن به بهشت برين، خود و ساير روزه داران را به نشستن پاي سفره‌هايي رنگارنگ و زيبا دعوت کنيد. روزه گرفتن در ماه رمضان ازواجبات دين اسلام برمسلمان است مگراينکه کسي بيمار ويامسافرباشد که روزه براوواجب نيست.ازفضيلت هاي ماه رمضان شب هاي قدراست که خداوند ازاين شب ها به عنوان تعيين کننده ي سرنوشت يادکرده است. براي مطالعه بيشتر درباره ويتامين ها و اشپزي ميتوانيد به وبسايت مجله اکالا مراجعه کنيد.

ماه رمضان ماه نازل شدن فرشتگان: در شب قدر فرشتگان به اذن پروردگار براي تقديرهرکاري نازل ميشوند. يکي ديگر از مواردي که در احاديث ذکر شده است، در خصوص افطاري و دعوت شدن به سفره مهماني خداوند است. با توجه به اين که به مدت ? ماه نياز است افطاري هاي متنوع درست کنيم، ممکن است با اين سوال برخورد کنيم که " افطاري چه درست کنيم؟" براي پاسخ به اين سوال ميتوانيد از ايده‌هاي متنوع افطاري اکالا بلاگ استفاده کنيد و براي شام و دسرهاي مناسب ماه رمضان ايده بگيريد.

فوايد وفضايل روزه گرفتن

روزه گرفتن باعث تقويت تقوا وپرهيزکاري، مانع عذاب هاي دنيوي واخروي، آرامش روح وجسم، مانع از نفوذ شيطان براعمال انسان، برابربودن فقير وثروتمند ميشود. در ماه رمضان علاوه بر روزه گرفتن اعمال مستحبي ديگري وجود داردکه از آنها ميتوان به تلاوت قرآن کريم خواندن ادعيه وهم چنين افطاري دادن اشاره کرد. اين ماه پرخير و برکت که ماه مهماني خداست، مسلمانان با روزه گرفتن ودوري از گناهان خودرا به پروردگار نزديکتر ميکنند.

تغذيه درماه رمضان بسيارمهم است

ماه رمضان داراي سه وعده سحري، افطاري وشام ميباشدو در اين مقاله با ما همراه باشيد تاشمارا با اين موضوع که از چه موادغذايي در ايام هاي ماه رمضان استفاده کنيم آشناسازيم. اکنون که به رسيدن روزهاي رمضان نزديک هستيم با توجه به شرايط آب وهوايي و مراقبت هاي کرونايي، اين سوال براي روزه داران پيش مي ايد که مصرف چه غذاهايي علاوه برتامين سلامتي مانع ازتشنگي زود رس ميشود.اگرشاغل باشند در طول روز انرژي لازم براي انجام فعاليت هاي جسماني را چگونه فراهم کنند؟ براي حفظ سلامتي کامل خود در اين ايام بايد از وجود املاح، مواد معدني، پروتئين و ويتامين هاي ضروري در رژيم غذايي روزه مطلع باشيد.

کنترل مواد ورودي به بدن در هنگام روزه داري داراي اهميت بالايي است. مصرف افطار به همراه شام براي سلامت توصيه ميشود. بهتراست ? وعده ي غذايي سحري، افطاري وشام را داشته باشيم و در هر وعده‌ي غذايي از خوردن ميوه وسبزيجات غافل نشويم. البته بايد توجه داشته باشيم که شناخت درست ويتامين‌ها و دانستن اين موضوع که بدن هر انساني چه مقدار از هر ويتامين نياز دارد، براي سلامتي بسيار مهم است. دقت کنيد که نياز افراد مختلف به ويتامين ها به عواملي مانند سن، جنسيت، سلامت، بيماري هاي زمينه اي و.. بستگي دارد. نکته مهم در مصرف ويتامين‌ها اين است که زماني ميتوانند براي بدن موثر باشند که به صورت مداوم و مطابق نياز بدن مصرف شوند. در قسمت دانستني‌هاي اکالا بلاگ، همه ويتامين‌هاي مهم همراه با موارد مصرفشان و اينکه چه غذاها و ميوه‌هايي حاوي اين ويتامين ها هستند، به طور کامل توضيح داده شده است.

مصرف نشاسته در وعده ي افطار وسحر

مصرف نشاسته اولين توصيه براي غذاي مورد استفاده در وعده ي افطار وسحراست . براي استفاده از غذاهاي نشاسته اي ميتوان به برنج، ماکاروني، نان هاي سبوس دار اشاره کرد. به دليل ديرهضم بودن نشاسته ي موجود در ماکاروني روزه داران زمان بيشتري را ميتوانند سيربمانندواگرهمراه با سبزيجاتي مانندقارچ،فلفل دلمه اي، نخود فرنگي پخته شودآب مورد نياز وآنتي اکسيدان بدن را تامين ميکند.از برنج ميتوان براي تهيه ي دسرهايي چون فرني، شله زرد استفاذه کرد که سرشار از نشاسته وبا ادويه هاي طعم دهنده اي مثل زعفران مزه دار شده اند. گندم، جو، بلغور ازمنابع نشاسته هستند که از گندم براي تهيه حليم واز جو براي انواع آشها وسوپ ها ميتوان استفاده کرد.

مصرف پروتين در وعده ي افطار وسحر

پروتين دومين ماده‌ي غذايي است که درماه رمضان به ويزه در وعده ي سحربايدازمصرف آن غاقل نشد. مواد پروتيني با ساختار ويژه ي خود به هضم شدن آرام غذا واحساس سيري بلند مدت کمک ميکند. در وعده ي سحر بهتر است ازمواد مغذي که براي کبد ومعده مفيد است، استفاده کنيم. مواد غذايي که حاوي زعفران، کمي کشمش، خلال هايي مثل خلال بادام، پسته باعث قوت بيشتري دربدن ميشوند بهره مند شويد.با کنترل و بالا نگه داشتن ميزان قندخون فرد روزه دار را به ثبات رسيدن سطح خون در طول روز کمک ميکند.مغزها سرشار از پروتين هستند. انواع لبنيات وصيفي جات منابع غني از پروتين ميباشد.

مصرف چربي در ماه رمضان

ازمواد چربي که در وعده هاي غذايي ماه رمضان مفيد است ميتوان به روغن زيتون، روغن نارگيل، ميوه هاي گرمسيري مثل آواکادو، مغزها ازجمله مفز گردو، بادام، دانه هاي سويا ودانه هايي مانند تخم شربتي، تخم کتان ،تخم آفتاب گردان، وانواع کره وروغن هاي حيواني اشاره کرد.

پيش غذاهاي مخصوص افطار

آش آبغوره، سوپ جوسفيد، آش رشته، آش شله قلم کار، آش کشک،آش ماست، حليم بادمجان، آش شيرو سالاداندونزي از پيشغذاهاي مناسب و کباب تابه اي، حليم ، گوشت ولوبيا، باقلواي گوشت، کوکوي اسفنجاج، بادمجان باسس ماست، استيک در وعده ي افطار سروشود. بايد تمام مواد در سبد غذايي مصرفي ماه رمضان شما باشد.

نوشيدني و دسرهاي مخصوص ماه مبارک رمضان

شربت خاک شير، شربت توت فرنگي، ليموناد نعنايي، آب هندوانه و پرتقال، شربت طالبي از جمله نوشيدني هاي هستند که به رفع عطش و باقي ماندن آب در بدن کمک ميکنند.باميه، زولوبيا، حلواي زنجبيلي، حلواي گل سرخ، فرني پرتقالي از دسرهايي هستند که در سفره افطاري مرسوم هستند. در سال هاي پيش که نگراني از بايت ويروس کرونا وجود نداشت، اين موارد به صورت آماده خريداري ميشدند. ولي اکنون بايد با توجه به دستورهاي آشپزي بسياري از آنها را درست کنيم. طرز تهيه باميه در مجله اکالا با توضيحات و بيان نکته هاي مهم هر مرحله و عکس هاي مربوط به هر قسمت، آموزش داده شده است و به کمک آن ميتوانيد در خانه باميه اي درست کنيد که کسي نتواند فرق آن را با باميه‌هاي آماده قنادي تشخيص دهد.

غذاهاي مخصوص سحري

وعده سحر را اصلا دست کم نگيريد. خورشت قيمه، پلوگوشت، رولت مرغ، استامبولي، کباب تابه اي انتخاب هاي خوبي هستند. از سيزيجات تازه و مايعات هم غافل نشويد؛ سبزي جات به خاطر فيبرفراوان وآب فراوان مانع از تشنگي افراد روزه دار درطول روزميشود. مصرف اسفناج ، کلم، کدوسبزموجب کاهش عطش وهم چنين تامين املاح و ويتامين هاي مورد نياز بدن ميشود.

اميدواريم که با دستورالعمل‌هاي بالا بتوانيد ماه رمضان خوبي را بگذرانيد که سرشار از سلامتي و تندرستي باشد. فراموش نکنيد شرايط پيش آمده ممکن است خيلي از افراد را از روزه گرفتن منع کند! حتما درباره اين موضوع با پزشک خود مشورت کنيد.

 

من و همسر نازم...
ما را در سایت من و همسر نازم دنبال می کنید

برچسب : ماه,رمضان,امسال,را,با,کرونا,چطور,بگذرانیم؟, نویسنده : اشکان manohamsaram بازدید : 133 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 1:10